Regulamentul oficial al campaniei promoţionale
“Dimineţi perfecte”

Campania promoţională pentru consumatori

Perioada campaniei: 01.10.2015 - 30.11.2015

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania promoţională Dimineţi perfecte (denumită în continuare “Campania”) este organizată de S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti cu numărul J03/1843/1993, CUI 4227295, şi la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 2298/2005 (denumită în continuare “Organizator”).

Campania se derulează prin intermediul agenţiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comercială cu sediul în România, Bucureşti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/12388/1998, C.U.I. R11295365, şi la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 26 (denumită în continuare “Agenţia”).

Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finală şi obligatorie pentru participanţi. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act adiţional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare de la data publicării actului adiţional ce conţine aceste modificări.

 

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania este organizată şi se desfăşoară pe teritoriul României, în perioada 01.10.2015 ora 00.00.00 - 30.11.2015 ora 23.59.59, ora României, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/reşedinţa în România, cu vârsta de minim 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei) care achiziţionează produsele participante la Campanie, în decursul derulării acesteia (01.10.2015 ora 00.00.00 - 30.11.2015 ora 23.59.59, ora României), şi care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţi”).
Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, asociaţiile familiale, angajaţii/colaboratorii S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., ai agenţiei implicate în organizarea Campaniei şi/sau ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., precum şi rudele în linie directă şi/sau colaterală (până la gradul al II- lea inclusiv), soţii/soţiile şi afinii acestora.
Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

Produsele participante la această Campanie sunt:

  • Musli Vitalis 7 cereale – Stafide & seminţe
  • Musli Vitalis 7 cereale – Fructe & seminţe
  • Musli Vitalis 7 cereale – Fructe de pădure & nuci
  • Musli Vitalis 300g – Crocant cu miere
  • Musli Vitalis 300g – Crocant cu fructe
  • Musli Vitalis 300g – Crocant cu banane si ciocolata
  • Musli Vitalis 300g – Crocant cu stafide si grau incoltit
  • Musli Vitalis 300g – Cu ciocolată
  • Musli Vitalis 300g – Cu 40% fructe
  • Vitalis Pernuţe crocante cu umplutură de vanilie 425g;
  • Vitalis Pernuţe crocante cu umplutură de ciocolată 425g;
  • Musli Crocant 450g – Ciocolată & biscuiţi
  • Musli Extra-Crocant 450g - Musli extra crocant double chocolate
  • Musli Extra-Crocant 450g - Musli Extra crocant multi-fruct
  • Musli Extra-Crocant 450g - Musli extra crocant amestec de nuci
  • Musli Extra-Crocant 450g - Musli extra crocant cu ciocolată-migdale-alune
  • Musli Extra-Crocant 450g - Musli extra crocant cu miere şi migdale
  • Promo-pack Musli Vitalis cu fructe (1 cutie Musli Vitalis cu 40% fructe, 1 cutie Musli Vitalis crocant cu fructe, 1 cutie din metal CADOU)
  • Promo-pack Musli Vitalis cu ciocolată (1 cutie Musli Vitalis cu ciocolată,  1 cutie de Musli Vitalis cu banane si ciocolată, 1 cutie din metal CADOU)

 

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Participanţii la prezenta Campanie trebuie să:

  • Să achiziţioneze cel puţin un produs participant la campanie (conform secţiunii 5 a prezentului Regulament); după desfacerea etichetei promoţionale, participantul descoperă un cod unic, format din 6 caractere alfanumerice;
  1. Pentru a câştiga unul dintre premiile campaniei, participantul trebuie să trimită, în perioada campaniei (01.10.2015 ora 00.00.00 - 30.11.2015 ora 23.59.59), codul promoţional unic prin:
  • SMS, la numărul 1854; numărul 1854 fiind unul cu tarif normal stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul; numărul este valabil în următoarele reţele de telefonie mobilă: Telekom, Vodafone şi Orange. Mesajul de SMS trebuie să conţină codul unic din interiorul ambalajului. Pentru fiecare mesaj trimis, participantul va primi un mesaj de confirmare.
  • WEB, la adresa www.oetker.ro, pe pagina de campanie. Participanţii trebuie să completeze formularul special, cu datele personale (nume, prenume,  număr de telefon, adresă de e-mail şi adresă completă de reşedinţă) şi să introducă codul unic din interiorul ambalajului în câmpul aferent acestuia. După ce codul unic a fost înregistrat pe site, participanţii vor primi un mesaj de confirmare.

Codul promoţional este unic şi poate fi înscris o singură dată în cadrul prezentei Campanii. Atât ambalajele Musli Vitalis ce conţin codul promoţional,  cât şi bonurile fiscale care atestă achiziţia produselor participante trebuie păstrate pentru validare în eventualitatea câştigării unui premiu la tragerea la sorţi sau a unui premiu instant.
*Participanţii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis la numărul 1854 (tarif stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul).
Un participant unic, definit de acelaşi număr de telefon, poate câştiga în cadrul prezentei campanii maximum 1 premiu instant şi un singur premiu oferit prin tragere la sorţi. Pe baza unui cod promoţional valid înscris în prezenta campanie, se poate câştigă un singur premiu (instant sau prin tragere la sorţi).
VALIDAREA ÎNREGISTRĂRILOR
Pentru a putea fi declarate valide, înregistrările prin SMS şi/sau Web trebuie să îndeplinească, cumulativ, în mod obligatoriu şi fără echivoc următoarele condiţii:
Înscrierile prin SMS la numărul 1854:

  • înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei 01.10.2015 ora 00.00.00 - 30.11.2015 ora 23.59.59, ora României;
  • să conţină codul promoţional aflat pe eticheta promoţională a ambalajului Musli Vitalis;
  • codul unic să nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior;

Înscrierile prin Web la adresa www.oetker.ro:

  • înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei 01.10.2015 ora 00.00.00 - 30.11.2015 ora 23.59.59, ora României;
  • formularul de înscriere trebuie să fie completat corect cu următoarele informaţii obligatorii: codul promoţional înscris pe ambalaj, nume, prenume, număr de telefon valid, adresa de e-mail, adresa completă şi data naşterii.
  • codul unic să nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior;

Mesajele Campaniei:
Pentru fiecare cod promoţional înscris Participantul va primi un mesaj de răspuns prin SMS sau în pagina web în care s-a facut înscrierea, după cum urmează:
Mesaje trimise înainte de începerea promoţiei
Promotia „Dimineti perfecte” incepe la data de 01.10.2015. Trimite codul dupa aceasta data! Te asteptam cu multe premii frumoase!
Mesaje trimise în perioada 01.10.2015 ora 00.00.00 - 30.11.2015 ora 23.59.59, dacă acestea conţin un cod promoţional câştigător:
Felicitari! Ai castigat o pereche de role. Pastreaza ambalajul si bonul  fiscal. Te vom contacta in maxim 5 zile pentru validare.
Felicitari! Ai castigat o bicicleta Kemmel. Pastreaza ambalajul si bonul fiscal. Te vom contacta in maxim 5 zile pentru validare.
Mesaje trimise în perioada 01.10.2015 ora 00.00.00 - 30.11.2015 ora 23.59.59, dacă acestea conţin un cod promoţional valid:
Felicitari! Ai intrat in tragerea la sorti pentru marele premiu: un autoturism Smart Forfour. Pastreaza ambalajul si bonul fiscal pentru validare. Succes!
Felicitari! Ai o sansa in plus la marele premiu al promotiei „Dimineti perfecte”. Pastreaza ambalajul si bonul fiscal. Succes!
Mesaje trimise în perioada 01.10.2015 ora 00.00.00 - 30.11.2015 ora 23.59.59, daca acestea contin un mesaj invalid:
Cod invalid! Scrie cu atentie codul unic format din 6 caractere de pe ambalajul promotional.
Mesaje trimise în perioada 01.10.2015 ora 00.00.00 - 30.11.2015 ora 23.59.59, daca acestea contin un mesaj sau sir de caractere numerice care a mai fost trimis în cadrul promoţiei (indiferent de canalul de înscriere, Web sau SMS):
Mesaj invalid! Acest cod a mai fost folosit! Te rugam sa inscrii un alt cod unic.
Dacă s-a depăşit limita de maxim 5 înscrieri/ zi:
Ai depasit limita maxima de inscrieri intr-o zi: 5. Te asteptam si maine cu noi inscrieri. Succes!
Mesaje trimise după încheirea promoţiei, când se trimit SMS-uri / mesaje web:
Promotia „Dimineti perfecte” s-a incheiat la data de 30.11.2015 ora 23.59.59. Iti multumim pentru participare!

 

SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE
Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promoţionale pot fi vizualizate în tabelul următor:

Tip premiu Număr premii Valoarea individuală (RON, cu TVA inclus) Valoarea totală (RON, cu TVA inclus)
Premii zilnice oferite instant      
O pereche de role Oxelo 3 61                                       222 lei                                                         13.540 lei
Premii săptămânale oferite instant      
Bicicletă Kemmel 8                                       595 lei                                                            4.762 lei
Premii oferite prin tragere la sorţi      
Un autoturism Smart Forfour 1                                 64.125 lei                                                         64.125 lei
Total 70   82.427 lei

Valoarea totală brută a premiilor oferite în cadrul Campaniei este  94.527 RON, TVA inclus (incluzând impozitul pe premii suportat de către Organizator).
Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a produselor Dr. Oetker participante, costul de trimitere a SMS-urilor şi costul conexiunii la Internet). Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câştigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii. Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.

 

Descrierea premiilor:
a) Role Oxelo 3:

  • Confort: Şosetă interioară din mesh: mai uşoară, respirantă şi confortabilă.
  • Spumă suplimentară în spate şi la nivelul gleznei, limbă adaptată.
  • Capacitate de susţinere : Cuff rigid ce asigură o susţinere excelentă pentru picior şi gleznă.
  • Şnur, bandă cu arici şi cataramă pentru închidere.
  • Asigură susţinere optimă a piciorului.
  • Confort şi calitatea deplasării: Şină din compozit, roţi moi (76mm 78A) şi rulemenţi ABEC 3 pentru alunecare adaptată pentru începători.
  • Duritatea roţilor deste de 78A.: Roţile moi asigură aderenţă optimă şi reduc vibraţiile.
  • Greutate: Pentru mai mult confort în mişcare, noul model FIT 3 este mai uşor cu 20% (kg)
  • Frână mobilă : Frână din cauciuc, ce se poate monta pe piciorul drept sau stâng.

b) Bicicletă Kimmel:

  • Cadru : Cadrul din oţel Hi Ten oferă un plus de confort şi rezistenţă.
  • Furcă : Furca din oţel absoarbe foarte bine şocurile.
  • Transmisie : Casetă pinioane 6 viteze. Deraior spate Shimano.
  • Manete rotative micro-shift cu 6 viteze indexate.
  • Frâne : Sistem de frânare V-Brake faţă/spate pentru mai multă putere şi siguranţă.
  • Ghidon : Ghidonul semi înălţat, din oţel, asigură un plus de confort.
  • Pipă : Pipă MTB de tipul head set pentru mai multă rigiditate şi siguranţă.
  • Şa : Şaua reglabilă în înălţime şi înclinare asigură confort.
  • Tijă de Şa : Tijă de şa din oţel.25.4.
  • Roţi : Roţi MTB din aluminiu, perete simplu, blocare rapidă la roata din faţă pentru întreţinere,
  • transport şi depozitare uşoară.
  • Cauciucuri : Cauciucuri MTB polivalente. Roată şi şosea 26 x 1.75.
  • Pedale : Pedale din răşină cu ax de oţel pentru rezistenţă şi longevitate.

c) Autoturism Smart Forfour:

  • Smart forfour 52 kW - include RCA 6 luni, trusă medicală, covoraşe, numere provizorii;
  • Tridion:  EN4 TRIDION negru;
  • Vopsire:  EDC Panouri în culoare gri Graphite metalizat;
  • Tapiţerie: ICL  passion;
  • Dotare opţională;
  • Tapiterie stofa negru / alb;
  • Sistem Direct Steer;
  • Lumini de zi cu tehnologie LED;
  • Airbag genunchi pentru sofer;
  • Transmisie manuala, 5 viteze;
  • Tempomat;
  • Ornament grila radiator, negru;
  • Bord şi panouri centrale uşi în stofă neagră şi elemente contrastante albe;
  • Geamuri acţionate electric cu funcţie confort şi senzor de obstrucţie;
  • Acoperitoare portbagaj;
  • Rezervor combustibil 28 litri;
  • Control emisii EURO 6;
  • Document COC EU6 fără certificat de înmatriculare partea a II-a;
  • Cod direcţie, echipare passion/prime/proxy;
  • Start/Stop automat;
  • Ofensiva CO2 (controlul energiei);
  • Plafon solid;
  • Kit praf;
  • Torpedo;
  • Airbaguri laterale;
  • Airbaguri frontale;
  • Volan îmbrăcat în piele;
  • Centură ajustabilă pe înălţime;
  • Consola centrală cu sertar;
  • Panou de instrumente cu afişaj color 3.5 inch;
  • Documentaţie în limba Engleză;
  • Pachet Cool & Audio;
  • Sistem audio smart;
  • Climatizare automată;
  • Pachet confort;
  • Coloana direcţie ajustabilă pe înălţime;
  • Scaun şofer ajustabil pe înălţime;
  • Oglinzi exterioare ajustabile electric şi încălzite.

Odată cu predarea premiului, Organizatorul va înmâna câştigătorului următoarele documente: cartea de identitate a maşinii, autorizaţia de circulaţie provizorie, copia asigurării RCA, manualul tehnic al maşinii şi registrul de service. Îndeplinirea formalităţilor de înmatriculare definitivă, toate taxele şi impozitele presupuse de aceasta precum şi plata asigurărilor după înmatricularea definitiva intră în responsabilitatea câstigătorului. Organizatorul nu are nici o obligaţie de plată sau de orice altă natură din momentul predării premiului către câştigător.

 

SECŢIUNEA 8. TRAGEREA LA SORŢI SI DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR

  • Premii acordate prin tragere la sorţi

Tragerea la sorţi pentru autoturismul Smart va fi electronică şi avea loc pe data de 02.12.2015 la sediul Agenţiei, în prezenţa unui reprezentant al acesteia, a unui reprezentant Dr. Oetker şi a unui notar public / avocat.
Vor fi extrase câte 5 rezerve pentru marele premiu. În cazul în care câştigătorul nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile stipulate în prezentul regulament, se va apela la prima rezervă a câştigătorului, în ordinea extragerii şi se va urma aceeaşi procedura de anunţare şi validare. Dacă se parcurge procedura pentru toate cele 5 rezerve şi nu se finalizează corect validarea nici pentru ultima rezervă, premiul respectiv nu va mai fi acordat, acesta va rămâne în posesia Organizatorului.
Lista câştigătorilor şi a premiilor câştigate va fi postată pe site-ul www.oetker.ro, în termen de 10 zile lucrătoare de la data validării câştigătorilor.

  • Premii instant

În perioada 01.10.2015 – 30.11.2015, zilnic se va acorda câte o pereche de role, iar săptămânal se va acorda câte o bicicletă. Fiecare cod înscris are şansa de a câştiga un premiu instant şi va primi un răspuns imediat, prin SMS sau pe site-ul campaniei, în funcţie de modalitatea de înscriere a fiecărui cod, mesaj prin care va fi informat dacă a câştigat un premiu instant sau dacă a câştigat o şansă în plus la extragerea finală.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNŢAREA CÂŞTIGĂTORILOR, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR

Anunţare
Câştigătorii premiilor instant vor fi contactaţi de către un Reprezentant al Organizatorului în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data primirii mesajului câştigător, pentru a fi informaţi în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare. Participanţii desemnaţi câştigători vor fi apelaţi la numărul de telefon cu care s-au înscris în Campanie. Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de mobil de maximum 3 ori, în 3 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).
În cazul în care codul unic câştigător a fost înscris în Campanie prin SMS, va fi considerată câştigătoare la Campanie persoana care răspunde la telefonul mobil în momentul anunţării, confirmă participarea la Campanie şi poate parcurge procedura de validare conform condiţiilor din Regulament. Odată cu anunţarea, Reprezentanţii Organizatorului vor colecta datele complete ale câştigătorilor (nume, prenume, adresa completă, adresa de e-mail şi vârsta).
Dacă unul dintre câştigători nu poate fi contactat de către Organizator în termenul specificat în Regulament, premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat următor după înscrierea declarată câştigătoare (denumit „Rezervă”). Procedura de anunţare a participantului înscris în momentul imediat următor este aceeaşi cu procedura de anunţare a câştigătorului. Dacă nicio rezervă din ziua respectivă nu poate fi contactată de către Organizator sau nu poate fi validat, premiul nu se mai acorda şi va rămâne în proprietatea Organizatorului.
Participantul desemnat câştigător la tragerea la sorţi va fi contactat telefonic de către un reprezentant al Agenţiei, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data efectuării tragerii la sorţi. Participantul extras va fi informat în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare. Reprezentanţii Agenţiei vor încerca stabilirea contactului telefonic cu participant extras, apelând numărul de telefon comunicat de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (9.00 – 17.00). Dacă, din motive independente de voinţa Agenţiei, câştigătorul nu poate fi contactat de către Agenţie în condiţiile stabilite mai sus (participantul are telefonul închis şi/sau nu răspunde la niciunul dintre cele 5 apeluri), se va apela succesiv la rezervele stabilite conform prevederilor din Secţiunea 8 din Regulamentul Oficial, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de anunţare a rezervelor este aceeaşi cu procedura de anunţare a participantului extras anterior.
Validare
În momentul anunţării, participanţii desemnaţi câştigători vor fi rugaţi să furnizeze datele personale constând în nume, prenume, adresa completă pentru a fi validaţi.
În plus, câştigătorii trebuie să trimită pentru validare, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunţării de către reprezentantul Organizatorului, o fotografie/imagine scanată a ambalajului de Musli Vitalis pe care este lipită eticheta promoţională ce conţine codul unic extras câştigător şi bonul fiscal care atestă achiziţia unui produs participant. Codul unic trimis trebuie să coincidă cu codul unic înscris în campanie şi desemnat câştigător. Dacă documentele nu respectă regulile de validare, participanţi vor fi invalidaţi şi se va apela la rezerve.
Documentele pentru validare se trimit prin una dintre următoarele metode:
- Prin fax, la numărul 021.318.65.13. Faxul trebuie să conţină imaginea/fotografia scanată a ambalajului, imaginea/fotografia scanată a bonului fiscal, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului şi numărul de telefon;
- Prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Imaginea/fotografia scanată a ambalajului şi cea a bonului fiscal trebuie scanate în format .jpg sau .pdf şi ataşate, subiectul e-mailului trebuie să fie „Dimineţi perfecte”, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului (nume, prenume adresa completă şi numărul de telefon).
Codul unic înscris în interiorul ambajalui şi prezentat pentru validare trebuie să coincida neechivoc cu numărul codului unic înscris în Campanie prin SMS sau prin Web şi să corespundă codului unic desemnat câştigător.
Dacă unul dintre câştigătorii premiilor acordate în această campanie nu poate fi contactat de către Organizator în termenul specificat în Regulament sau dacă participanţii nu trimit dovezile pentru validare în termenul specificat, premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat următor după înscrierea declarată câştigătoare. Procedura de anunţare a participantului înscris în momentul imediat următor este aceeaşi cu procedura de anunţare a câştigătorului.
Câştigătorul premiului oferit prin tragere la sorţi trebuie să trimită şi copia buletinului/cărţii de identitate pentru îndeplinirea formalităţilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câştigate din premii.
Participanţii care din orice motiv nu trimit documentele de validare în condiţiile descrise de Regulament, în termen de maxim 5 zile lucrătoare, sau se constată existenţa unor neconcordanţe între datele comunicate prin mesajul validat drept câştigător şi cele prezentate reprezentantului Organizatorului, acesţia vor fi invalidaţi şi se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca şi acestea să parcurgă procesul de validare, fiecare etapă având un număr de zile egal cu cel de validare a câştigătorilor extraşi. Organizatorul nu va acorda nici o despăgubire în bani sau alte beneficii potenţialilor câştigători care nu respectă sau nu întrunesc întocmai cerinţele Regulamentului.
Acordarea premiilor
Premiile zilnice şi săptămânale vor fi livrate câştigătorilor prin curier în termen de maximum 20 de zile lucrătoare de la data validării.
Marele premiu va putea fi ridicat de către Participantul câştigător  de la adresa sediului agenţiei Mercury360 Communications (str. Dimitrie Pompeiu, 9-9A, Clădirea 14, sector 2, Bucureşti) la data care va fi agreată telefonic după validarea premiului. În momentul ridicării premiului, Participantul câştigător trebuie să prezinte etichete promoţională  ce conţine codul  unic câştigător şi bonul fiscal, în original, şi documentul de identitate în copie şi original. Dacă nu se respectă termenul stabilit de către Organizator, câştigătorul în cauza pierde orice drept asupra premiului, apelându-se la rezervă. Procedura de validare a rezervei este aceeaşi cu procedura de validare a câştigătorului.

 

SECŢIUNEA 10. ERORI, COMUNICĂRI PUBLICITARE NECORESPUNZĂTOARE

Etichetele promoţionale/ambalajele/bonurile fiscale care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât şi orice altă imitaţie sunt considerate nule şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum şi celelalte firme implicate în promoţie nu îşi asumă nici o răspundere pentru etichetele promoţionale/ambalajele/bonurile fiscale necorespunzătoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate) sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, şi nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de etichete promoţionale/ambalaje/bonuri fiscale care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.
Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea etichetelor cu codurile promoţionale valide/bonurile fiscale , de înstrăinarea lor şi nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi răspunzator de modul în care societăţile de distribuţie şi magazinele ce comercializează produsele participante la Campanie manipulează, organizează, distribuie şi/sau vând produsele participante la Campanie şi nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activităţi.

 

SECŢIUNEA 11. RESPONSABILITATE

Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea şi nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenţa principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de către câştigător, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea şi calitatea acestora.
Organizatorul Campaniei va acorda premii Participanţilor care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial şi care fac dovada achiziţionării produselor participante la Campanie, prin eticheta promoţională ce conţine codul promoţional.
În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea premiului şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.
Organizatorul nu are nici o obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.
Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:

    • Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunţate ale serviciului de mesaje SMS şi Internet, generate de reţelele de telefonie mobilă sau de oricare alte defecţiuni sau probleme tehnice independente de voinţa Organizatorului;
    • Situaţiile în care numărul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat şi ca atare Organizatorul nu va putea contacta participanţii la campanie;
    • Situaţiile în care mai multe persoane revendică acelaşi cod promoţional de pe etichetele promoţionale; în acest caz va fi validat câştigător acel participant care face dovada etichetei promoţionale în original;
    • Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numărul scurt al campaniei;
    • Organizatorul nu va fi responsabil pentru achiziţionarea produselor participante la promoţie ale căror coduri promoţionale nu sunt întregi si vizibile;
    • Situaţiile în care participanţii înscriu pe pagina web un număr de telefon incorect şi din această cauză câştigătorul nu pot fi contactat pentru a fi validat;
  • Situaţiile în care consumatorii achiziţionează în perioada campaniei promoţionale produse neparticipante la promoţie sau cu etichete promoţionale vandalizate (desfăcute şi răzuite) sau care au înscripţionate coduri ilizibile.
  • Eventuale greşeli de tipărire a ambalajelor, inclusiv a codurilor înscripţionate pe ambalaje şi erorile din comunicările publicitare.

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/înregistrările care conţin informaţii false ori vădit eronate (de exemplu, cod promoţional greşit) şi care nu îndeplinesc condiţiile de validare menţionate în prezentul Regulament.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă înscrierile respective vor fi anulate.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă în campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al campaniei.
Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Încercarea de fraudă, precum înscrierea aceleiaşi persoane folosind numere de telefon diferite vor rezulta în descalificarea respectivului consumator şi implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

SECŢIUNEA 12. PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCIŢIU

În cazul în care unul dintre câştigători se află în imposibilitate fizică de a se deplasa, predarea acestuia se poate face către o persoană împuternicită de către câştigător numai în baza unei procuri autentificate de către un Notar Public. Această procură autentificată va împuternici reprezentantul câştigătorului să semneze inclusiv declaraţia prin care Organizatorul este exonerat de orice răspundere care ar putea decurge din acordarea oficială a premiului către persoana împuternicită în acest sens, precum şi de plata oricăror despăgubiri sau soluţionarea oricăror reclamaţii legate de acesta.
Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea oficială a premiului reprezentanţilor persoanelor aici indicate, precum şi de plata oricăror despăgubiri sau soluţionarea reclamaţiilor de orice natură legate de aceasta.

 

SECŢIUNEA 13. CONFIDENŢIALITATEA DATELOR

Organizatorul, în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această promoţie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 2298. Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalităţile indicate în mod expres prin Regulament, persoanele înscrise pe www.oetker.ro, persoanele care se înscriu în Campanie prin SMS şi câştigătorii premiilor Campaniei îşi exprimă acordul expres şi neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului în vederea validării, atribuirii premiilor şi îndeplinirii obligaţiilor fiscale ale organizatorilor de promoţii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar şi de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care şi-au dat acordul explicit şi neechivoc în acest sens bifând căsuţa de pe site-urile campaniei "Da" corespunzătoare întrebării "Acceptaţi ca în viitor să primiţi comunicări comerciale despre produsele, serviciile şi promoţiile Dr. Oetker? [DA] [NU]". Organizatorul şi Agenţia garantează confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participanţilor. La cererea expresă a câştigătorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de intervenţie asupra datelor şi dreptul de opoziţie, în conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participanţii vor trimite Organizatorului pe adresa S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România, o cerere întocmită în forma scrisă, datată şi semnată.
Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare. Codul numeric personal, precum şi Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câştigătorilor unor premii cu valoare care depăşeşte 600 RON, conform obligaţiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaraţiei 205 - Declaraţia informativă privind impozitul reţinut pe veniturile cu regim de reţinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsă în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele şi prenumele câştigătorilor şi premiile câştigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligaţiilor impuse de Ordonanţa de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
Organizatorul garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor Participanţilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa justiţiei (art. 18).
Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România.
Organizatorul le poate solicita Participanţilor acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele lor şi oraşul de reşedinţă. Participanţii nu vor fi obligaţi să îşi exprime acest acord, acest lucru rămânând la libera lor alegere. În cazul în care participanţii vor dori să îsi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaraţie scrisă semnată de aceştia.

 

SECŢIUNEA 14. TAXE ŞI IMPOZITE

Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispoziţiile Codului Fiscal legea 571/2003 cu modificarile in vigoare.
Organizatorul va depune declaraţii de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din acest regulament. Orice alte declaraţii de venit şi cheltuieli ce derivă din câştigarea Premiilor cad în sarcina exclusivă a câştigătorului.
Organizatorul nu va avea nici o răspundere faţă de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către participant în legătură cu această Campanie.

 

SECŢIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.
*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră,confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.
În intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forţă majoră următoarele evenimente:

  • pierderea bazelor de date care conţin codurile unice promoţionale şi numerele de identificare unice;
  • avarierea sistemului informatic de stocare a datelor şi acordare a premiilor;
  • erori în tipărirea codurilor promoţionale, inclusiv produse prin eroare umană;
  • tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  • orice reglementare care poate aparea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului şi care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

Enumerarea de mai sus nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ.
Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 şi 1083 Codul Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 

SECŢIUNEA 16. LITIGII

Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.
Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite în termen de 2 săptămâni de la data terminării campaniei pe următoarea adresă: S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România. După această dată Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nici o contestaţie.

 

SECŢIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfăşurare al campaniei promoţionale este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant, pe site-ul www.oetker.ro, sau printr-o solicitare scrisă către S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România.
Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator; anunţul va fi făcut pe site-ul www.oetker.ro .
Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 şi a fost semnat în 3 exemplare originale.

 

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai mult ›